En kombination af storytelling og salg
Sender du hyppigt nyhedsbreve ud til dine læsere, er det en god idé at veksle mellem godt og informativt content og salgsmails. Nyhedsbrevene skal naturligvis indeholde godt content, men dem der ikke er direkte salgsmails, skal være fængende og på anden måde yde en værdiskabende følelse hos læseren. Vi bruger i høj grad forskellige former for storytelling, når vi skriver tekster til dine nyhedsbreve.
Storytelling skaber engagement
Storytelling skaber gode rammer og en god forståelse for læseren. Der må ikke herske nogen tvivl hos læseren, om hvad indholdet handler om, hvorfor det skal gøres (relativt) kort og præcist. Langt de fleste der modtager nyhedsbreve, modtager dem og læser dem via mobil. Derfor må de ikke være for lange, og det er altafgørende, at de er fængende for modtageren.
Netop den slags teknikaliteter har vi styr på. Vi er eksperter i at skrive nyhedsbreve af højeste kvalitet. I mange år har vi skrevet forskellige typer af nyhedsbreve, både for egne forretninger, men også for kunder. Uanset hvilken branche du befinder dig i, så har vi specialister der kan skrive troværdige tekster indenfor det område.
Alt efter hvilken branche du tilhører og hvilket produkt du sælger eller hvilken service du yder, skal du gøre dine nyhedsbreve (som med alt andet) personlig, Det hjælper derfor ikke at kopiere ”sidemanden” eller andre der sælger samme ydelser. Hos os skaber vi unikke tekster til dine nyhedsbreve hver gang.
Storytelling handler om at skabe følelser hos forbrugeren. Det handler derfor ikke så meget om, hvordan ordene bliver skrevet, men i stedet om hvordan de bliver formuleret. Vi giver dine kunder følelser som de kan relatere til, hvilket fører til leads. Når man taler i øjenhøjde med målgruppen, så sker der nemlig det at de lytter.
- Vi fortæller din historie, om dine produkter og din forretning til dine kunder
- Vi forstår os på din målgruppe og viser dem hvordan de kan ændre adfærd ved hjælp af dine produkter
- Vi taler ind i de udfordringer som din målgruppe står overfor
- Vi skaber relationer
- Vi giver et troværdigt billed af din forretning – hvilket giver en høj grad af autenticitet
Links der fører til både synlighed og konverteringer
Da dine nyhedsbreve gerne skal være en kombination af godt content og salgsmails, er det oplagt at ”linke” til nogle af dine gode og velskrevne blogindlæg. Skriver vi både dine blogindlæg og dine nyhedsbreve, får du den optimale løsning.
For selvom du ikke umiddelbart havde tænkt at du skulle have en blog, så kan du skabe værdifuld synlighed og interaktion med en blog. Har du allerede en blog, er det oplagt at bruge dine nyhedsbreve til at genere leads til den. Du vil både opleve flere konverteringer og flere læste blogindlæg. Salgsmails skal også være formuleret og designet på en lækker måde. Og vi skriver fængende og sælgende tekster til dine salgsmails, der sætter gang i salget.