Nyhedsbreve der skaber resultater

Det er ikke uden grund at e-mail marketing er på alles læber. Det er en af de mest effektive måder at nå ud til de forbrugere, der selv har vist interesse for dit produkt eller ydelse. Med e-mail marketing kan du genere værdifulde leads og værdifulde relationer med dine potentielle kunder. Du aktiverer forbrugerne og gør dem opmærksom på, at du sælger lige præcis det som de søger. Lad os skrive tekster til dine nyhedsbreve og oplev langt større resultater. Vi skriver engagerende og fængende tekster, der får dine læsere til reagere.

E-mail marketing der skaber leads

Med det rette indhold i dine nyhedsbreve kan du aktivere nuværende, tidligere og potentielle kunder. Det er en let måde at reklamere på, hvis indholdet er målrettet dine brugere. Indholdet skal være en kombination af direkte og indirekte reklame af dine produkter eller ydelser. Med spændende tekster til dine nyhedsbreve gør du opmærksom på, at din forretning yder netop det, som kunderne leder efter. Det bør derfor være en del af en større strategisk marketing plan.

“Skab engagement og relationer til dine brugere der generer leads.”

Det kan dog være udfordrende at analysere og formulere målrettede og fejlfrit indhold til dine nyhedsbreve, og det er her hvor vi kommer ind i billedet. Vi har mange års erfaring i at skrive tekster decideret til nyhedsbreve. Nyhedsbreve er en genre for sig, og man bør formulere teksterne derefter. Det kan være, at du hverken har tid eller lyst til at skrive dine nyhedsbreve. Lad os skrive tekster til dine nyhedsbreve dem og fokuser på andre dele af din forretning i stedet for.

Derfor bør vi skrive dine nyhedsbreve:

  • Vi skriver præcise og fejlfri tekster der skaber leads
  • Vi skriver fængende tekster, der aktiverer forbrugeren
  • Læseren bliver potentielle kunde
  • Frigør tid til andre dele af din forretning

Der findes mange forskellige strategier, når det drejer sig om e-mail marketing. Du kan f.eks. have et mål om at uddanne og opbygge tillid til modtagerne. Det kan også være, at du vil øge bevidstheden om din forretning hos dine kunder. En tredje grund kunne også være den, at du vil minde eksisterende kunder om de produkter eller services, som du udbyder. Der er mange elementer at forholde sig til. Derfor kan det være tidskrævende at formulere gode, unikke og fejlfri tekster selv. Det kan vi hjælpe dig med. Efter en dialog med dig, kan vi skrive skræddersyet og fængende tekster til dig.

Når potentielle eller nuværende kunder modtager et nyhedsbrev, har de selv aktivt valgt det til. Allerede her er du langt i købsprocessen. De er langt hen ad vejen parate til at gøre et køb. Leverer du spændende, informative og fejlfri nyheder til dem gennem et nyhedsbrev, gør du opmærksom på, at de kan købe netop din vare eller service her. Via dine nyhedsbreve kan du derfor generere leads, hvilket kommer til udtryk i kroner og øre i sidste ende.

Det er en derfor en oplagt mulighed for dig at benytte dig af nyhedsbreve. På en uformel måde kan du komme i kontakt med forbrugere, der er åbne overfor at handle hos dig.

Vi skaber rammerne om dine nyhedsbreve

Når du aktivt bruger dine nyhedsbreve til at nå ud til dine brugere, er det nødvendigt at skabe de rigtige rammer. Rammerne handler om hvad formålet med dit nyhedsbrev er. Skal det være sælgende, skal det være informerede, skabe trafik eller noget fjerde? Uanset hvilken strategi eller hvilket formål der ligger bag, bør det være designet i højeste kvalitet. Det er alt fra billeder, til indhold og hastigheden der bør være på plads.

Når vi skriver teksterne til dit nyhedsbrev, sikrer vi os, at det er gjort på baggrund af data omkring din forretning, dine mål og målgruppen. Når vi kender din målgruppe, hvad de leder efter og hvad der får dem til at reagere, har vi grundlaget for, hvordan teksten skal formuleres. Vi skaber tydelig call-to-action. Og det er derfor let for læseren at respondere på dit nyhedsbrev. Er dine nyhedsbreve værdifulde for dine læsere medfører det værdifulde leads til din hjemmeside.

“E-mails trækker væsentlig mere salg end facebook og andre sociale medier”

Er dine nyhedsbreve ikke nyttige for læseren ender det i sidste ende med, at de ikke bliver læst. Derfor bør du satse på dine nyhedsbreve som en del af din content marketing strategi.

En kombination af storytelling og salg

Sender du hyppigt nyhedsbreve ud til dine læsere, er det en god idé at veksle mellem godt og informativt content og salgsmails. Nyhedsbrevene skal naturligvis indeholde godt content, men dem der ikke er direkte salgsmails, skal være fængende og på anden måde yde en værdiskabende følelse hos læseren. Vi bruger i høj grad forskellige former for storytelling, når vi skriver tekster til dine nyhedsbreve.

Storytelling skaber engagement

Storytelling skaber gode rammer og en god forståelse for læseren. Der må ikke herske nogen tvivl hos læseren, om hvad indholdet handler om, hvorfor det skal gøres (relativt) kort og præcist. Langt de fleste der modtager nyhedsbreve, modtager dem og læser dem via mobil. Derfor må de ikke være for lange, og det er altafgørende, at de er fængende for modtageren.

Netop den slags teknikaliteter har vi styr på. Vi er eksperter i at skrive nyhedsbreve af højeste kvalitet. I mange år har vi skrevet forskellige typer af nyhedsbreve, både for egne forretninger, men også for kunder. Uanset hvilken branche du befinder dig i, så har vi specialister der kan skrive troværdige tekster indenfor det område.

Alt efter hvilken branche du tilhører og hvilket produkt du sælger eller hvilken service du yder, skal du gøre dine nyhedsbreve (som med alt andet) personlig, Det hjælper derfor ikke at kopiere ”sidemanden” eller andre der sælger samme ydelser. Hos os skaber vi unikke tekster til dine nyhedsbreve hver gang.

Storytelling handler om at skabe følelser hos forbrugeren. Det handler derfor ikke så meget om, hvordan ordene bliver skrevet, men i stedet om hvordan de bliver formuleret. Vi giver dine kunder følelser som de kan relatere til, hvilket fører til leads. Når man taler i øjenhøjde med målgruppen, så sker der nemlig det at de lytter.

  • Vi fortæller din historie, om dine produkter og din forretning til dine kunder
  • Vi forstår os på din målgruppe og viser dem hvordan de kan ændre adfærd ved hjælp af dine produkter
  • Vi taler ind i de udfordringer som din målgruppe står overfor
  • Vi skaber relationer
  • Vi giver et troværdigt billed af din forretning – hvilket giver en høj grad af autenticitet

Links der fører til både synlighed og konverteringer

Da dine nyhedsbreve gerne skal være en kombination af godt content og salgsmails, er det oplagt at ”linke” til nogle af dine gode og velskrevne blogindlæg. Skriver vi både dine blogindlæg og dine nyhedsbreve, får du den optimale løsning.

For selvom du ikke umiddelbart havde tænkt at du skulle have en blog, så kan du skabe værdifuld synlighed og interaktion med en blog. Har du allerede en blog, er det oplagt at bruge dine nyhedsbreve til at genere leads til den. Du vil både opleve flere konverteringer og flere læste blogindlæg. Salgsmails skal også være formuleret og designet på en lækker måde. Og vi skriver fængende og sælgende tekster til dine salgsmails, der sætter gang i salget.

Brugercentrerede nyhedsbreve

Vi tager udgangspunkt i din forretning og din branche, når vi skriver dine nyhedsbreve. Det betyder, at du får målrettede, fængende og værdiskabende tekster. Vi engagerer nemlig modtageren ved både at sende informative og salgsrelaterede mails. De informative gør modtagerne opmærksomme på, hvad du kan, der er helt særligt. Og de salgsrelaterede indeholder sælgende, spændende og fængende tekster, der generer leads, der fører til nye kunder.

Tag fat i os og vi kan hjælpe dig med din e-mailmarketing plan og eksekvering. 

Vil du have E-mail marketing der skaber leads?

Tøv ikke med at kontakte os. Lad os tage en snak om hvordan vi kan hjælpe dig med e-mail marketing.