Kvalitetstekster på flere sprog. Hvorfor er det nødvendigt?
Meget kommunikation foregår over digitale platforme, hvilket betyder, at potentielle nye kunder udvælger din virksomhed på baggrund af, hvor godt du kommunikerer med dem over skrift.
Verden vrimler med dårlig tekstforfatning, der kun har øje for søgemaskiner og algoritmer. Det er en kortsigtet løsning. Det generer måske en smule mere trafik, men hvis mulige kunder bliver skuffet ved mødet, kan alverdens søgeordsoptimering være ligegyldig. Det skrevne ord er ofte noget af det første dine kunder møder, når de opsøger din virksomhed. Så uanset om de bor i Skandinavien, Tyskland eller et helt andet sted i verden, er det vigtigt, at de får et positivt indtryk af din virksomhed. Højkvalitetstekster forsikrer dine potentielle kunder om, at du er den rigtige til deres behov; hos dig får de god kvalitet.
Det er vores fornemmeste opgave ikke blot at generere trafik til din side, men også at få de besøgende til at blive. Derfor blander vi teknisk viden med skriftligt håndværk af høj kvalitet.
Det skrivende håndværk
For os er tekstforfatning et håndværk, faktisk på lige fod med at være snedkere, tømrer og murere. Herfra ved du sikkert, at det er muligt at få færdige resultater i mange forskellige kvalitetsniveauer. Det gælder også tekster, og det er derfor vigtigt med dygtige mennesker på opgaven.
For det er både muligt at skrive kreative tekster, der ikke rammer den rette målgruppe – så er det ligegyldigt. Rent tekniske tekster når måske ud til målgruppen, men de mister hurtigt interessen, hvis de ikke føler sig talt til. En dygtig håndværker ved, hvordan man kombinerer teknisk viden med fejlfri eksekvering. Det er derfor, du skal vælge os, når du skal have tekster, der når ud til dine kunder. Fordi salg ikke kun handler om produkter – det handler om relationer.
Så hvordan får du skabt gode relationer til alle dine kunde, nationale som internationale? Det gør du ved at holde deres opmærksomhed. Vi har et helt atelier af kompetencer, der kan hjælpe dig med netop det.
Alle kompetencer på alle sprog
Der er mange måder, du kan nå ud til dine kunder på og trække nye til. Det handler om at være der for dit klientel, når de har brug for det og give dem de informationer, de søger for, for at tage en velovervejet beslutning. Vores kompetente tekstforfattere producerer velskrevne tekster, der har kundens behov for øje. Det gør de, uanset hvilket behov du har.
Vi tilbyder alle kompetencer på alle sprog:
- SEO-tekster
- Blogindlæg
- Nyhedsmails
- Produkttekster
Uanset om du skal have en SEO-tekst, et blogindlæg, nyhedsmails eller produkttekster er hele vores hold af copy writere rigtig dygtige til at skrive tekster, der opnår netop det, du gerne vil. Det handler om at give dine kunder så indgående et indtryk af din virksomhed som muligt: Fortæl dem om dine produkter med gode produkttekster; giv dem et mere indgående kendskab til dine services med blogindlæg; hold dem opdateret med nyhedsmails. Alt sammen er med til at holde dine kunder interesseret og minder dem om, hvorfor netop det, du tilbyder, er værd at investere i.
Og hvorfor skal du investere i vores kompetencer?
Kvalitetstekster på flere sprog giver et godt førstehåndsindtryk
Du skal vælge os, fordi kvalitet betyder noget for både dig og dine kunder. Hvis dit content er i orden, fortæller du også, at dine produkter er af samme høje kvalitet. Det er et godt signal at sende til dine kunder. I værste fald er det skadeligt for din forretning, hvis teksterne er sjuskede og fyldt med fejl. Du risikerer nemlig, at folk, der besøger din side, ikke føler, at det, du tilbyder, er troværdigt. En investering i gode tekster er derfor en investering i din virksomheds image.
For ofte er konkurrencen stor, og mulige kunder står overfor et tagselvbord af muligheder, når de skal vælge, hvilken virksomhed, de vil lægge deres penge hos. Hvis du selv tror på, at dit produkt er det bedste, så er velskrevne tekster den bedste måde at overbevise potentielle kunder om det samme. Hvis du skal sælge noget til det tyske marked, så skal dine tekster altså skrives af en, der forstår sig på det tyske sprog. En, der kan formulere sig ubesværet på tysk, så målgruppen føler sig inkluderet. Folk køber ikke for, at du kan tjene penge. De køber det produkt, de føler, de selv får mest ud af. Ved at kommunikere direkte til dine kunder og på det sprog, som de selv taler, er du mere inkluderende. Og det giver salg! Det påvirker altså ganske enkelt bundlinjen, når sproget er i orden – og derfor kan det betale sig at investere i kvalitetstekster på flere sprog.
Så for vores vedkommende synes vi, at kvalitet er alle pengene værd. Det sagt, så er det vigtigt for os at være konkurrencedygtige. Hvis ikke vi kan tilbyde vores kunder det bedste produkt til en pris, som alle kan være med på, så kan alle vores gode intentioner jo være ligegyldige.